Τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 ξεκίνησε η σχολική χρονιά 2022-23 με την τέλεση της ακολουθίας του Αγιασμού. Μετά από τρία σχολικά έτη αυστηρών πρωτοκόλλων για την πρόληψη της εξάπλωσης του ιού SARS-CoV-2, επανήλθε η κανονικότητα με την επιστροφή των παραδόσεων και των συνηθειών των μελών της σχολικής μας κοινότητας.
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με την προσέλευση των μαθητών/τριών και την υποδοχή τους από το εκπαιδευτικό προσωπικό. Στις 08:30 π.μ. ο εφημέριος του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Σπάρτης π. Κωνσταντίνος Ορφανάκος τέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού και μετέφερε τις ευχές του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης κ.κ. Ευσταθίου. Όλοι/ες οι μαθητές/τριες του σχολείου παρακολούθησαν τον Αγιασμό με σεβασμό και κατάνυξη, ενώ στον χώρο βρέθηκαν και γονείς των μαθητών/τριών της Α' τάξης που συνόδευσαν τα παιδιά τους στο νέο τους σχολείο.






