Την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης και του τμήματος Ε1 του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, με στάσεις στο Προεδρικό Μέγαρο, το θωρηκτό «Αβέρωφ» και το πρωτοποριακό «The Ellinikon Experience Park».
Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος που υλοποιεί το Ε1 τμήμα του 3ου Δημοτικού σχολείου Σπάρτης και σε συνεργασία με το Ε2 τμήμα του 2ου Δημοτικού σχολείου Σπάρτης, μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων επισκέφθηκαν την έκθεση Attica Green Expo, που φιλοξενήθηκε στο γήπεδο Tae Kwon Do στο Παλαιό Φάληρο. Η επίσκεψη αποτέλεσε μία μοναδική εμπειρία για βιωματική μάθηση και ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησής τους.
Την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025, οι μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή βιωματική δράση με τίτλο «Από το δικό μας λάδι, στο δικό μας σαπούνι», που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την υπεύθυνη του ΕΚΦΕ Λακωνίας, κ. Έλενα Παλούμπα.
Την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης η δράση "Μετάβαση στο Δημοτικό", με τη θερμή υποδοχή των παιδιών του 5ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης, τα οποία από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα φοιτήσουν στην Α' τάξη του σχολείου μας.
Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' τάξης και του τμήματος Ε2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια πλούσια σε εμπειρίες και γνώσεις ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Μονεμβάσια, τη Νεάπολη και το σπήλαιο της Καστανιάς.
Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2025, δύο ημέρες πριν από τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές/τριες του τμήματος Γ1, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Γιώτας Γαρυφάλη, διοργάνωσαν μια όμορφη και συγκινητική γιορτή για να τιμήσουν το ιερό πρόσωπο της μάνας.
Την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Δ1 του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Εκκλησιαστικής Τέχνης της Ιεράς Μητρόπολης Μονεμβασίας και Σπάρτης. Η επίσκεψη αυτή αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία επαφής των παιδιών με την πνευματική και καλλιτεχνική κληρονομιά της Ορθοδοξίας, μέσα από αυθεντικά εκθέματα που χρονολογούνται από τον 17ο αιώνα έως και τις αρχές του 20ού.
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Με αφορμή τον εορτασμό της ημέρας αυτής έγινε μία σύμπραξη φιλαναγνωσίας μεταξύ του 3ου και του 4ου Δ.Σ. Σπάρτης, με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών: κ. Γεώργιου Πασταρματζή (εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας) σε συνεργασία με την κ. Ξένια Γεωργουσοπούλου (Διευθύντρια και Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης του 4ου Δ.Σ.) και της κ. Παναγιώτας Ηλιοπούλου (εκπαιδευτικού Γαλλικής Γλώσσας και Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης του 3ου Δ.Σ.).
Είχε προηγηθεί συζήτηση, προβολή οπτικοακουστικού υλικού και δραστηριότητες προκειμένου να τονισθεί η αξία του ποιοτικού βιβλίου.
- Τι γίνεται λοιπόν, όταν οι μικροί συγγραφείς του 4ου Δ.Σ. Σπάρτης πιάνουν τα μολύβια τους και αρχίζουν να γράφουν μικρές ιστορίες γεμάτες δράση, χιούμορ και φαντασία;
- Και τι συμβαίνει όταν οι μικροί καλλιτέχνες του 3ου Δ.Σ. Σπάρτης παίρνουν στα χέρια τους χρώματα, πινέλα και μαρκαδόρους και αρχίζουν να ζωγραφίζουν ό,τι φαντάστηκαν οι φίλοι τους;
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΑΓΕΙΑ!
Μια υπέροχη συνεργασία γεννήθηκε:
✍️ Το ένα σχολείο (4ο Δ.Σ.) έγραψε τις ιστορίες με γενικό τίτλο «Ένα βιβλίο (με) ταξιδεύει!».
🎨 Το άλλο (3ο Δ.Σ.) τις εικονογράφησε.
Και μαζί φτιάξαμε το πιο φανταστικό ψηφιακό βιβλίο! 📖
www.flipbookpdf.net/web/site/4e39b89988ddd15f6600c7302bf93b68f22a03b0202504.pdf.html#page/1
Όταν τα παιδιά συνεργάζονται, μπορούν να δημιουργήσουν πραγματικά κάτι ξεχωριστό!
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για τους/τις μαθητές/τριες να εκφραστούν, να συνεργαστούν, να εμπνευστούν και να τιμήσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους/τις νεαρούς/ές μαθητές και μαθήτριες των δύο σχολείων για τη συνεισφορά τους καθώς και τους/τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς και στις δύο σχολικές μονάδες που συνέβαλαν στην όλη δράση, τροποποιώντας το ωρολόγιο πρόγραμμα κατά περίπτωση και παραχωρώντας διδακτικό χρόνο, όπου χρειάστηκε.
Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ιδιαίτερα σημαντική ενημερωτική δράση με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό, τον κυβερνοεκφοβισμό και τη σχολική βία και παραβατικότητα ανηλίκων. Την παρουσίαση πραγματοποίησε η Αστυνόμος Α’ κ. Αριστέα Μαρούλη, Προϊσταμένη του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λακωνίας, απευθυνόμενη στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ' τάξης.
Την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Επιχειρησιακό Κέντρο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Σπάρτης, στο πλαίσιο δράσεων ενημέρωσης και πρόληψης για φυσικές καταστροφές.
- Γνωριμία με τον κόσμο της ρομποτικής για τη Δ' τάξη
- Λειτουργικά βιβλία: Μαθαίνουμε Γερμανικά με δημιουργικότητα
- Η μαγεία του ηλεκτρισμού στο τμήμα Ε2
- Η 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο σχολείο μας
- Η παγκόσμια ημέρα γλωσσών στα τμήματα Γερμανικής Γλώσσας
- Εορτασμός της παγκόσμιας ημέρας γλωσσών από το τμήμα Γαλλικής Γλώσσας
- Ο Αγιασμός και η έναρξη του σχολικού έτους 2024-25
- Το πείραμα του Ερατοσθένη στο σχολείο μας
- Έθιμα για την ημέρα του Αγίου Μαρτίνου από το τμήμα Γερμανικών
- Η Γ' τάξη στη νέα γωνιά ανακύκλωσης του Δήμου Σπάρτης






