Την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2026, το σχολείο μας είχε τη χαρά να υποδεχθεί τον επισκέπτη υγείας της ΤΟΜΥ Σπάρτης, κ. Ηλία Βασιλάκο, ο οποίος υλοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δράση παρέμβασης και ευαισθητοποίησης για τους/τις μαθητές/τριες της Γ' τάξης με θέμα «Στοματική υγεία και διατροφή».
Την Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας, μέσα σε ένα κλίμα χαράς και εορταστικής διάθεσης. Στην όμορφη αυτή εκδήλωση συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου, οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό, καθώς και μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.
Την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης μια ιδιαίτερα σημαντική εκπαιδευτική δράση συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/τριών του τμήματος ΣΤ1 και των μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης.
Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον Λάρνακα, το εντυπωσιακό φαράγγι των Μολάων, όπου συμμετείχαν σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του ΚΕΠΕΑ Μολάων.
Την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ΣΤ2 του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στη βυζαντινή καστροπολιτεία του Μυστρά, έναν από τους σημαντικότερους ιστορικούς και πολιτιστικούς χώρους της χώρας μας.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας στις 10 Οκτωβρίου, στο σχολείο μας υλοποιήθηκαν δράσεις σε όλα τα τμήματα, με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών γύρω από τη σημασία της ψυχικής ευεξίας. Η ημέρα αυτή υπενθυμίζει σε όλους μας ότι η ψυχική υγεία αποτελεί βασικό παράγοντα ποιότητας ζωής και ισορροπημένης ανάπτυξης, ιδιαίτερα στην παιδική ηλικία.
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και σε κλίμα συγκίνησης πραγματοποιήθηκαν στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης οι εκδηλώσεις για την επέτειο του ΟΧΙ, τη Δευτέρα 27 και την Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2025.
Την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ΣΤ1 του σχολείου μας πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης, συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γνωριμία με τη Βιβλιοθήκη».
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θεματικό άξονα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», καθώς και των δράσεων «Ενεργός Πολίτης», οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Ε2 του σχολείου μας υλοποίησαν μια ξεχωριστή δράση ευαισθητοποίησης για τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ).
Την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2025 πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Τη διοργάνωση ανέλαβε με μεράκι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, σε συνεργασία με τους/τις εκπαιδευτικούς, προσφέροντας μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη χαρά, δημιουργία και συγκίνηση.
- Επίσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο, το θωρηκτό "Αβέρωφ" και το πάρκο του Ελληνικού
- Επίσκεψη στην έκθεση Attica Green Expo
- Από το δικό μας λάδι, στο δικό μας σαπούνι
- Φιλοξενία του 5ου Νηπιαγωγείου Σπάρτης από τα Πρωτάκια μας
- Επίσκεψη στη Μονεμβάσια, τη Νεάπολη και το Σπήλαιο της Καστανιάς
- Μια ζεστή εκδήλωση για τη μητέρα από το τμήμα Γ1
- Το τμήμα Δ1 στο Μουσείο Εκκλησιαστικής Τέχνης
- Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – Δύο Σχολεία, Μία Ιστορία!
- Ενημερωτική δράση για τη σχολική βία και τις μορφές εκφοβισμού
- H ΣΤ' τάξη στο Επιχειρησιακό Κέντρο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Σπάρτης






